perjantai 20. syyskuuta 2013

Boooring...

Olen huomannut tänä syksynä että oon ollut jotenkin tosi kyllästynyt joihinkin asioihin, joista ennen oon tykkänyt tosi paljon. 
Oon tosi ailahtelevainen mielipiteideni kanssa, mutta nämä silti yllätti mut itsenikin!
Ajattelin nyt listata tähän asioita jotka on tällähetkellä mun elämässä IN tai OUT, nää on tosiaan vaan mun mielipiteitä, hah!

IN:

Skyr-rahkat!  Miten rahka ilman rasvaa ja sokeria voi maistua niin hyvälle? Skyreissä on ravintoarvot kohdallaan ja ne on toimineet hyvänä treenin  jälkeisenä välipalana mulle nyt syksyn mittaan.
Toki ne on aika hintavia, mutta lohduttaudun sillä että karkkipussi maksaa vielä enemmän :D
Makuna kuningatar on mun lemppari :)

Salkkarit!  Tähän ei voi muuta sanoa kuin että oon rakastanut kyseistä sarjaa since -99 kun ekan jakson näin!

Hedelmät!  Viinirypäleet, kiivit, verigreippi, nektariinit, ah! Smoothiena, pelkästään, hedelmäsalaatissa, mitenvaan!


OUT: 


Karkit!  Kävin just ostamassa herkkupäivän kunniaksi 150 g irtokarkkeja ja syömättä jäi! En olis ikinä uskonu että mulla kävis näin, hah. Irttarit on aina ollu mun juttu!

Dataaminen!  Meillä on tässä jaksossa ollut koulussa 25 tuntia viikossa koneella joten kotona ei enää yhtään kiinnosta! Päätä särkee ajatuskin!
Onneksi oonkin keksinyt paljon muuta tekemistä, esimerkiksi lenkkeily ja ryhmäliikunta tunnit vie voiton koneella napottamisesta mennen tullen!

Shoppailu!  Toki opintotuen "suuri" määrä voi vaikuttaa tähän, mutta ei ole juuri tullut ostettua muutakuin välttämätöntä eikä kaupoissa kiertely innosta nyt millään tavalla. 
Synttäreille pitäis tosin joku uus kolttu hommata, hmmm...

Syksy!  Mitä pidemmälle nämä lämpimät ilmat jatkuivat, sitä vaikeampi on päästää kesästä irti. Eikö vielä vähän aikaa voisi olla lämmin? Ei ainakaan sadetta, kiitos!

Idols! One word, myötähäpeä.

Siivoaminen!  Kertooko mitään että löysin mun paperiroskiksesta tänään homehtuneen herneenpalon (herneenpalko, miten se taipuu?)!!!















 

Pupukin toivottaa hyvää syksyn jatkoa!


6 kommenttia: