torstai 26. kesäkuuta 2014

Surface

Toissapäivänä kotiin saapuessani pikkuveli vinkkasi todella hyvästä tarjouksesta, joka päivän lehdessä oli. Olin haaveillut omasta tabletista jo jonkun aikaa, onhan ne käteviä ja kulkee mukana helposti minne vain :) 
Todella extembore päätin että nyt minä sen hankin kun edullisesti saa ja kerrankin (kiitos kesätöiden) on varaa vähän extra hankintoihin :) 
Onneksi pikkuveli on perehtynyt elektroniikkaan hieman enemmän kuin minä, niin yhdessä päädyimme siihen tulokseen että tämä tabletti on juuri sopiva tarpeisiini. Harkitsimme myös Asusin samanhintaista "vastaavaa" tablettia joka oli myös tarjouksessa. Siinä olisi ollut Android (johon saa paremmin sovelluksia jne) mutta tämä oli kuitenkin mielestämme hinta-laatusuhteeltaan parempi ja kätevämpi. Toki tuo näppäimistö "kaupan päälle" oli myös plussaa.
Microsoft Surface on mun mielestä tosi "läppärimäinen" tabletti. Siinä on Windows 8 käyttöjärjestelmä, 10" näyttö, Office-paketti ja ohjelmia pystyy käyttämään hyvin myös työpöydän kautta. Tuohon Expertin tarjoukseen kuului myös 79€ arvoinen näppis, joka irtoaa/menee paikalleen kätevästi magneetilla. Harmi vaan kun näppäimistöissä ei ollut tyttöjen värejä, uskokaa mua, kysyin nimittäin myyjältä haha! 
Mun läppäri vetelee viimeisiään, onhan se jo vanha ja oli ostettaessa edullinen, joten tuskin enää on kovin pitkäikäinen... Tämä on oiva tuleva korvaaja sille siis.

Ja näin hieman pöljänä tyttönä pakko sanoa että onhan tuo aika söpö paketti, kivat värit ja kaikki hihi! Taustakuvana mun lempparikukkia, pioneita. Taustakuva ja teemaväri (pinkki tietenkin) on aina tärkeimmät jutut jotka tehdään heti ekana kun koneen/kännykän saa auki.

Ps. JA NYT SAIN INSTAGRAMIN! Oon siellä nimimerkillä: eerikaty



 




1 kommentti: